VALİ ELBAN ATATÜRK ANITI’NA ÇELENK SUNDU
30 Ağustos Zafer Bayramı’nın 98. yıl dönümünü kutlama etkinlikleri kapsamında sabah saatlerinde Vali Süleyman Elban, 6. Mekanize Piyade Tümen ve Garnizon Komutan Vekili Tuğgeneral Gürel Özusta ve Büyükşehir Belediye Başkanı Zeydan Karalar tarafından Atatürk Anıtı’na çelenk sunuldu.


Atatürk Anıtı’na çelenk sunulmasının akabinde saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla süren törene Vali Elban’ın yanı sıra; Adana Milletvekilleri Tamer Dağlı ve Orhan Sümer, 6. Mekanize Piyade Tümen ve Garnizon Komutan Vekili Tuğgeneral Gürel Özusta, Jandarma Bölge Komutanı Tuğgeneral İbrahim Koyuer, Büyükşehir Belediye Başkanı Zeydan Karalar, Cumhuriyet Başsavcısı Bilal Gümüş, askeri ve mülki erkan, kamu kurum ve kuruluşlarının temsilcileri ile vatandaşlar katıldı.
1
Yıldırım; “Yeşil vatanımıza sahip çıkıyoruz”
11958 kez okundu
2
“Günebakan Olmayı Bırakın, Adana’nın Bakanı Olun!”
8987 kez okundu
3
ANKARA’DA NEFES KESEN REHİNE KRİZİ: 3 YAŞINDAKİ ÇOCUK KURTARILDI
6356 kez okundu
4
Veteriner Hekimlerden Bakanlığa ‘KAREKOD’ ÇAĞRISI: “Biz Ceza DEĞİL, Gerçek Denetim İstiyoruz!”
5378 kez okundu
5
Çukurova Belediyesi Hayvan Barınağı’nda 5 Kadın Çalışan Patili Dostların Umudu Oldu
5234 kez okundu